Öppettider
Discgolfterminalen har inte öppnat ännu för 2022. Mer information kommer senare.
Kontakta oss för bokningar av Terminalen för grupper, företag, skolklasser.
Vanliga frågor och svar
Jag har kastat bort en disc på Discgolfterminalen. Hur får jag igen den?
Om discen lämnas in till shoppen, så kommer vår personal att kolla på discen och om den är märkt med kontaktuppgifter, så kommer vi att kontakta dig för att lämna tillbaka den.
Om den är omärkt, så är det lite svårare att få igen den, men vi har då ett formulär som man kan fylla i här: Förlorade discar
Om vi får in en disc som är omärkt och matchar beskrivningen av en disc som är anmäld förlorad, så kommer vi att kontakta anmälaren och sen lämna tillbaka den.
Skulle du inte bo i eller ha vägarna förbi Skellefteå, vänligen kontakta oss här nedan så ska vi försöka hjälpa dig att få tillbaka discen.
Kan jag spela på banan även om det är stängt i shoppen?
Ja, det går bra.
Vid hål 1, precis vid trappan från vägen, så har vi en stor tavla med information och där finns det även en QR-kod som man kan skanna för att swisha in en dagsavgift till oss.
Vill man inte göra detta, så rekommenderar vi att man återkommer under våra ordinarie öppettider och köper ett säsongskort.
Discgolfterminalen
Skicka ett meddelande
Du kan även kontakta oss genom att skicka ett meddelande här nedan.
Vi kommer att återkomma till dig så snart vi kan.