Hitta till oss

Terminalgatan 17,
931 53 Skellefteå

v

Ring oss

0910-524 26

E-post

Öppettider

Öppettider Shoppen

Preliminärt (13/5 - 16/6)
Måndag - fredag 17-20
Lördag - Söndag 10-19

 

Vanliga frågor och svar

Jag har kastat bort en disc på Discgolfterminalen. Hur får jag igen den?

Om discen lämnas in till shoppen, så kommer vår personal att kolla på discen och om den är märkt med kontaktuppgifter, så kommer vi att kontakta dig för att lämna tillbaka den.

Om den är omärkt, så är det lite svårare att få igen den, men vi har då ett formulär som man kan fylla i här: Förlorade discar
Om vi får in en disc som är omärkt och matchar beskrivningen av en disc som är anmäld förlorad, så kommer vi att kontakta anmälaren och sen lämna tillbaka den.

Skulle du inte bo i eller ha vägarna förbi Skellefteå, vänligen kontakta oss här nedan så ska vi försöka hjälpa dig att få tillbaka discen.

Kan jag spela på banan även om det är stängt i shoppen?

Ja, du betalar då ditt dagkort via swish enligt instruktionerna på tavlan vid hål 1. Behöver du låna disc är det shopens öppettider som gäller för att påbörja din hyra av discen.

Behöver jag boka tid för att spela?

Nej, hos oss behöver du inte boka din speltid. Kolla däremot gärna kalendern så att anläggningen inte är stängd för tävling

Får jag ta med mig hunden på rundan?

Ja, så länge du plockar upp efter hunden och att den inte står andra besökare

Kan jag gå barnvagn/discgolfvagn på anläggningen?

Ja. Är det något ställe som är svårt att passera med vagn, så tar vi gärna emot feedback för att fortsätta utveckla anläggningen

Vi är ett större gäng som ska komma och spela, kan vi få rabatt?

Nej, alla våra priser är alltid rabatterade. Jämför gärna med andra liknande anläggningar i Sverige.

Discgolfterminalen

Skicka ett meddelande

Du kan även kontakta oss genom att skicka ett meddelande här nedan.

Vi kommer att återkomma till dig så snart vi kan.